همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نداجا درمسجد "الغدیر" ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور امیر دریادار "حبیب الله سیاری"  فرمانده نداجا و  حجت الاسلام والمسلمین "روشندل" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش درمسجد الغدیر ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش طی سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی انسان‌ها اظهار داشت: بنابر اظهار نظر برخی اندیشمندان چنانچه قرار است که مجد و عظمتی برای مسلمین بدست آید از طریق تمسک به کتاب آسمانی قرآن امکانپذیر خواهد بود.

وی قرائت خوش قرآن را زینت این کتاب برشمرد و با اشاره به توصیه ائمه معصومین(ع)افزود: مفاهیم والای قرآنی نیز باید وارد دل وذهن انسان مومن شود به طوری که قرآن در زندگی و جامعه جاری باشد.

حجت الاسلام روشندل در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اسامی قرآن بصائر است، بصائر یعنی دل بینا و روشن، قرآن کتابی است که دل‌ها و قلوب را روشن و هر جا تلاوت شود؛ آنجا را روشن می‌کند و قرآن برای زمان و مکان خاصی نازل نشده بلکه برای برای تمام مکان‌ها و زمانها نازل شده که البته زبان از گفتن تمام ویژگیهای قرآن کریم قاصر است.


گفتنی است در این مراسم قاری بین المللی قرآن کریم آقای هادی داوطلب به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و گروه تواشیح یاسین نغمات قرآنی و برنامه های متنوع ویژه ماه رمضان را اجرا کردند.


در پایان مراسم با اهدا لوح و هدیه، از ده نفر از مربیان قرآنی ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار