رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: مرغ های بسته بندی شده تحت نظارت دامپزشکی که مشخصات تاریخ تولید و انقضا دارد عاری از هر گونه بیماری است.

به گزارش گروه استان های یاشگاه خبرنگاران از قزوین؛ کلهر در این باره گفت: گشت مشترک دامپزشکی تاکستان و ادارات ذیربط برای کنترل مراکز عرضه فرآورده های خام دامی دایر شده است

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان تصریح کرد: گشت مشترک کارشناسان ادارات مرتبط با نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از هفته گذشته در شهرستان تاکستان آغاز شده که طی این بازدیدها بیش از ۹۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، مرغ،   ماهی که قابلیت مصرف انسانی نداشتند از چرخه مصرف خارج شد.

کلهر یادآورشد: کلیه مرغهای بسته بندی شده که دارای تاریخ تولید ومصرف معتبر باشند تحت نظارت مسئولین فنی بهداشتی و با حضور بازرسان دامپزشکی در محل کشتارگاه تولید و به بازار عرضه می شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: مرغ های بسته بندی شده تحت نظارت دامپزشکی که دارای تاریخ تولید و انقضاست عاری از هر گونه بیماری است.

وی به کلیه شهروندان توصیه کرد از خرید مرغ های قطعه بندی شده بصورت فله خودداری کنند زیرا یکی از دلایل قطعه بندی وجوجه کبابی کردن مرغها، انقضای تاریخ مصرف مرغ است که متخلفین مرغها را از بسته بندی خارج کرده و با افزودن رنگهای غیر مجاز این فراورده غیر قابل مصرف را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.