تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2015 پرتغال به مصاف تیم تاهیتی می رود، تا در صورت پیروزی، برای اولین بار در تاریخ فوتبال ساحلی کشورمان به جمع 4 تیم برتر جهان راه یابد.

آیا ساحلی بازان تاریخ ساز می شوند؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال به همراه تیم‌های برزیل، اسپانیا و مکزیک در گروه سوم موسوم به گروه مرگ قرار گرفته بود موفق شد با کسب دو پیروزی در برابر اسپانیا نایب قهرمان جهان و مکزیک با 6 امتیاز پس از برزیل 9 امتیازی به عنوان تیم دوم گروه، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
 
تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی، نماینده منطقه اقیانوسیه، که در مرحله مقدماتی به همراه تیم های روسیه، پاراگوئه و ماداگاسکار در گروه چهارم قرار داشت، موفق شد با کسب سه پیروزی و هر 9 امتیاز ممکن به عنوان تیم اول این گروه به یک چهارم نهایی راه یابد.
 
ارزش و اهمیت کار تاهیتی وقتی دو چندان می شود که بدانیم این تیم در روز آخر بازی های مرحله گروهی روسیه، قهرمان دو دوره گذشته جام جهانی فوتبال ساحلی را شکست داد، این در حالی است که روسیه در مجموع 14 بازی قبلی خود شکستی را نداشت.
 
تاهیتی سومین حضور خود در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی را تجربه می کند، اما در همین حضور اندک نیز تیم پرقدرتی نشان داده است.
 
تاهیتی در سال 2011 با قهرمانی در رقابت های فوتبال ساحلی منطقه اقیانوسیه برای اولین بار قدم به رقابت های جام جهانی گذاشت و در مرحله گروهی حذف شد، اما این تیم دو سال بعد به عنوان میزبان رقابت‌های جام جهانی 2013، در مسابقات حضور داشت و در آن دوره به عنوان چهارمی  دست یافت، از قضا در همین دوره تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که پنجمین حضور خود را در رقابت های جام جهانی تجربه می کرد به عنوان پنجمی دست یافت.
 
در جام جهانی 2013 تاهیتی، تیم ملی کشورمان که بر خلاف دوره های قبل، موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند، در این مرحله با نتیجه 5-6 مغلوب روسیه شد و نتوانست به جمع 4 تیم پایانی راه یابد، اما تاهیتی با پیروزی 6 بر 1 در برابر آرژانتین به جمع 4 تیم برتر جهان راه یافت و در آنجا با شکست در برابر روسیه و سپس در برابر برزیل به عنوان چهارمی جهان رسید.
 
اکنون باید ببینیم تیم ملی کشورمان که برای دومین بار به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی راه یافته این بار می تواند تاریخ ساز شود و برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی و جمع 4 تیم برتر فوتبال ساحلی جهان راه یابد یا خیر.
 
تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی بر تاهیتی، روز شنبه در مرحله نیمه نهایی در برابر برنده دیدار ایتالیا و ژاپن قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار