کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان معتقد است از آنجا که جودوکاران ایران در رقابتهای بین‌المللی مدال طلا نمی‌گیرند این موضوع باید بررسی شود.

برای مدال طلا جودو باید پول خرج کردجای پزشک در اردوی تیم ملی خالی استامیر قاسمی‌نژاد کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اردوهای تیم ملی منظم برگزار می‌شود مسابقات جایزه بزرگ روسیه یکی از 5 مسابقات بزرگ دنیا است.

از لحاظ تمرین و خوابگاه شرایط خوب است ولی از نظر مالی وضعیت خوبی نداریم البته فدراسیون تا حدی که توانسته حمایت کرده ولی نسبت به تیم ما و جودوکارانی که ما با آنها مبارزه می‌کنیم این کمک‌ها به چشم نمی‌آیدو ما در شرایط سخت و با کمترین تمرین می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های خوب دنیا کمپ مناسب در جای خوب دارند ولی ما نداریم. ما بعد از بازیهای آسیایی به اردو دعوت شدیم و برای مسابقات گراند اسلم روسیه و بعد از آن مسابقات جهانی آماده می‌شویم.

قاسمی‌نژاد در خصوص وضعیت مالی اذعان کرد: تا حالا چیزی دریافت نکرده‌ایم و بعد از بازیهای آسیایی چیزی نگرفته‌ام که حتما به خاطر کمبود بودجه پرداخت نکرده‌ام حالا هم چون جودو مدال طلا نمی‌گیرد فشار زیادی روی ملی‌پوشان است. البته در هر مسابقه‌ای حداقل یک مدال برنز کسب می‌شود ولی اینکه چرا به طلا تبدیل نمی‌شود باید بررسی شود چون با عوض شدن مربی هم وضعیت تغییر نکرد.

برای مدال گرفتن در جودو مسئولان باید خرج کنند در صورتی که ما کمترین امکانات را هم نداریم بچه‌ها تلاش خودشان را انجام می‌دهند ولی مسئولان وزارت ورزش باید توجه بیشتری به این رشته داشته باشند. چون جودوی یک ورزش المپیکی و مهم است که تمام دنیا روی جودو سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی در خصوص حضور نیافتن پزشک در اردوهای تیم ملی اظهار کرد: قبلا در اردوها پزشک داشتیم ولی الان چند وقتی است که کادر پزشکی در اردوها حضور ندارند جودو ورزشی حادثه‌ای است که شاید در یک روز بیش از 50 بار زمین بخوری و امکان آسیب‌دیدگی در آن بالا است و حتما باید پزشک در اردوها حاضر باشد.

کاپیتان تیم ملی جودو در پایان گفت: من در روسیه تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم تا روی سکو باشم. این مسابقات هم سطح بالایی دارد و من هم در یک وزن بالاتر مسابقه می‌دهم و از لحاظ آمادگی جسمانی هم در سطح بالایی قرار دار م و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم و نماینده خوبی برای کشورم باشم.



انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی ، کشورمان ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار