روابط عمومی حوزه هنری زنجان، از حضور 2 اثر مکتوب حوزه هنری زنجان در بخش پژوهش تجسمی چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری 2 اثر مکتوب از نویسندگان و هنرمندان استان زنجان در کمیته هنرهای تجسمی و در بخش پژوهش تجسمی را برای رقابت در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری معرفی کرد.

اماملو در خصوص 2 اثر مکتوب در بخش پژوهش تجسمی کتاب «روایت طرح و نقش» هنرهای اسلامی با تاکید بر تزئینات معماری مسجد جامع قروه به کوشش اسداله اجاقلو و کتاب «قاب شیدایی» اثر هنرمند «سعید حاجی خانی» عکاس دوران دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد:این کتاب ها جزو تولیدات این مرکز طی 2 سال اخیر می باشد که به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ثبت و ارسال گردید.

گفتنی است ؛چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش های هنرهای تجسمی، هنرهای تصويری، هنرهای نمايشی، ادبيات، موسيقی و مطالعات و فرهنگ پايداری در مهرماه 1394 در اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حضور ، مکتوب ، جشنواره ، استانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.