فرماندار بابلسر گفت: دستگاههای نظارتی همواره عملکرد ستاد طرح سالمسازی دریا در بابلسر را بعنوان یک الگو مطرح می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه ستاد خدمات سفردرسالن اجتماعات فرمانداری بابلسربا بیان اینکه اکثر غریق ها در هنگام شب به دریا رفته اند ،اظهار کرد: تعداد 150ناجی در2 شیفت از ساعت 8 صبح تا 20عصر در روزهای عادی و در روزهای پیک مسافر بصورت تمام وقت در ساحل مستقر هستند.

وی افزود : در شهرستان بابلسر بین دستگاههای اجرایی هماهنگی و هم افزایی وجود دارد.

فرماندار بابلسر با اشاره به تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر به مسئولین و دستگاههای خدمات رسان گفت:کلیه مرخصی ها برای مدیران دستگاه های اجرایی لغو و با آمادگی حضور داشته باشند.

اسد با تاکید بر اینکه اصناف باید درایمن سازی سواحل مشارکت نمایند، تصریح کرد:نقش اصناف باید پررنگ تر شود و از حضور مسافر و مهمانان استقبال کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر،پاکسازی حریم راهها، افزایش تبلیغات هشدار دهنده محیطی و اطلاع رسانی بازدید از نمازخانه ها رستورانها هتل ها تاکید کرد و افزود:مسئولین تمهیدات لازم را در بحث نظارت بهداشتی و عرضه مواد غذایی تامین موادسوختی مورد نیاز را داشته باشند.

وی از بانکها خواست تا نسبت به شارژ عابر بانکها اقدام و تمهیدات لازم را اتخاذ نمایند.

اسد با اشاره به حضور دستگاههای نظارتی در پایش طرح سالمسازی دریا در شهرستان اظهار کرد:دستگاههای نظارتی همواره عملکرد ستاد طرح سالمسازی دریا در بابلسر را بعنوان یک الگو مطرح می کنند.

فرماندار بابلسر در پایان خواستار اجرای مانور مشرک در امداد و نجات ساحل شد و گفت:تکرار حوادث فرضی باعث آمادگی بیشتر بین اعضای ستاد طرح سالمسازی دریا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.