رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از اماده باش پلیس راه استان در سطح محورها، ‌آزادراه قم- تهران و محور سلفچگان در موج دوم سفرهای تابستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد رئیس پلیس راه قم با بیان اینکه موج دوم سفرهای تابستانی اغاز شده است گفت: استان قم به عنوان یکی از سه استان پر تردد کشور با فرا رسیدن موج دوم سفرهای تابستانه شاهد ترافیک بالا است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره بر اینکه در تابستان 93، حدود 44 مورد تصادف فوتی و نیز 264 مورد تصادف جرحی با 554 نفر مجروح داشته ایم عنوان کرد:برای کاهش این امار وجلوگیری از خطرات احتمالی پلیس استان در حال اماده باش صددرصد است.

جمشیدی راد به قسمتی از برنامه های درحال اجرا اشاره کرد وگفت: روزانه 5 بازرس نامحسوس در داخل اتوبوس‌ها مسافرت کرده و رفتار راننده را مدنظر قرار می‌دهند و در صورت بروز تخلف وسیله نقلیه در نخستین پاسگاه پلیس راه متوقف و دفترچه راننده اخذ و به تخلفات وی رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان با سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد کاهش حوادث در سطح محورها باشیم، عنوان کرد: در تعطیلات پیش رو، گشت‌های نامحسوس و ویژه پلیس راه استان در سطح محورها، به‌ویژه آزادراه قم- تهران و محور سلفچگان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، اماده باش ، پلیس ، محور ، موصلاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.