اصفهان؛

همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر در جوار امامزادگان برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد: همزمان با سراسر کشور نماز عید سعید فطر در جوار امامزادگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: اقدامات لازم جهت آماده سازی بقاع متبرکه در راستای برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر صورت گرفته شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از یک ماه عبادت و روزه داری مردم مومن و ولایت مدار پس از استهلال ماه شوال و اعلام عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بر همه مسلمانان واجب است و اداره اوقاف و امور خیریه در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن نماز با شکوه عید سعید فطر امامزادگان شاخص را در سطح استان جهت پذیرایی و برگزاری این نماز دشمن شکن آماده کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مه افزود: در شهرستان اصفهان 26 امامزاده ، شهرستان کاشان 5 امامزاده، آران و بیدگل 7 امامزاده، نطنز 6 امامزاده، اردستان 4 امامزاده، مبارکه 4 امامزاده و در مجموع کل استان اصفهان در جوار 103 امامزاده واجب التظیم نماز باشکوه عید سعید فطر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: همچنین در این راستا در جوار بقاع متبرکه ای که نماز عید سعید فطر برگزار می شود غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاور خانواده به همراه ایستگاه همه واقف باشیم برپا می شود و همچنین نمایشگاهی هم از محصولات فرهنگی جهت استفاده نمازگزاران برپا خواهد شد.  

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.