مسابقات تیمی بدمینتون قهرمانی خردسالان استان اصفهان ویژه دختران به مناسبت جام رمضان و گرامیداشت روز عفاف و حجاب در روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم تیرماه سال جاری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسابقات تیمی بدمینتون قهرمانی خردسالان استان اصفهان به مناسبت جام رمضان و گرامیداشت روز عفاف و حجاب ویژه دختران برگزار شد.

این مسابقات از روز سه شنبه مورخ 23 تا چهارشنبه 24 تیرماه با حضور تیم های نجف آباد ، هیئت شهرستان ، کوثر ملک شهر ، نهال اصفهان ، دهنو و فولادشهر بصورت تیمی و یکنفره آزاد در محل سالن تخصصی بدمینتون ورزشگاه شهید سجادی انجام شد.

تیم نجف آباد مقام قهرمانی تیمی را به دست آورد و بر سکوی اول ایستاد ، تیم هیئت شهرستان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد ، و تیم نهال اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین مسابقات در قسمت یکنفره با حضور 33 بازیکن در جدول تک حذفی دنبال شد که شیما صالحی از هیئت شهرستان مقام اول ، بهار حسینی از نجف آباد مقام دوم ، نگار قناتیان از نجف آباد و فریماه لطفی از هیئت شهرستان مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

قابل ذکر است نفرات برتر این دور از رقابت ها به هشتمین دوره مسابقات قهرمانی خردسالان کشور که از روز دوشنبه 5 مرداد در استان فارس شهرستان شیراز برگزار می گردد اعزام خواهند شد .  


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.