هرگز دولت نگاه از بالا به پایین نداشته و نخواهد داشت

استاندار گلستان گفت: ادبیات دولت تدبیر امید همواره همراهی و همکاری بوده و هرگز دولت نگاه از بالا به پایین نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر حسن صادقلو  در جمع مدیران اقتصادی استان گلستان، با بیان اینکه مشکلات گذشته تنگناهایی را برای بنگاه های اقتصادی در حال حاضر ایجاد کرده، تصریح کرد: باید بانک ها و مدیریت کلان استان همکاری لازم را جهت حمایت از تولیدکنندگان داشته باشند.

وی یادآورشد: تولیدکنندگان نیز باید تا جایی که امکان دارد همکاری لازم را جهت پرداخت معوقات خود انجام دهند.

صادقلو که در جمع مدیران بانک های عامل استان و مدیران دستگاهی اقتصادی سخن می گفت، از بانک ها خواست نسبت به تولیدکنندگان استمهال لازم را داشته باشند و اگر در مواردی امکان بخشودگی نیز وجود دارد همکاری لازم را انجام دهند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران و تولیدکنندگان استان، خاطر نشان کرد: ادبیات دولت تدبیر امید همواره همراهی و همکاری بوده و هرگز دولت نگاه از بالا به پایین نداشته و نخواهد داشت.

وی در خصوص برخی بنگاه های اقتصادی خصوصا کارخانه های آجر اظهار کرد: با توجه به رکودی که در بخش ساختمان وجود داشته وضعیت این کارخانه ها وضعیت نامطلوبی است لذا ادارات دولتی تلاش کنند در حال حاضر تنها بدهی های جاری آنها را اخذ نمایند، تا آنها بتوانند در فرصت لازم معوقات خود را پرداخت کنند.

صادقلو افزود: در سال گذشته بخش مسکن استان با رشد منفی ۱۸ درصدی مواجه شد در حالیکه که بخش مسکن کشور دارای رشد مثبت ۳ درصد بود ، که این امر سبب ایجاد مشکلاتی برای واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی استان شد، لذا لازم است که بانک ها و دستگاه های اجرایی همکاری های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.