نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: حجاب سرمایه عظیم برای مصونیت زنان و سلامت اجتماع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه اصفهان به به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و اظهارداشت: حفظ زن در مقابل حجمه های شیاطین به وسیله حجاب انجام می شود.
وی افزود: حجاب سرمایه عظیم برای مصونیت زنان و سلامت اجتماع است که این حجاب و حفظ حرمت ها سبب حفظ جایگاه و ارزش زنان و حفظ نامحرم از گناه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان   به موضوعع عفت در بین مردم اشاره کرد و گفت: عفت و حیا سرفصل های اساسی حفظ انسان از انحراف در دین و حفظ در مسیر صحیح زندگی است که این عفت و حیا در زبان و گفتار و پوشش موثر است.

وی ادامه داد: بی عفتی در گفتار انسان را از انسانیت خارج می کند و انسان را بی عفت کرده و سرمایه عظیمی را از دست داده اشت.
ایت الله طباطبایی نژاد با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اتفاق خوبی با حمایت رهبر انقلاب و تلاش های تیم مذتکره کننده اتفاق افتاد که این پروزی در مقابل با دشمنان اسلام بود.

وی افزود: این توافق به معنای دوستی با آمریکا نیست و آمریکا دشمن اسلام و انقلاب اسلامی است و دوستی بین مسلمانان و دشمنان مسلمانا برقرار نمی شود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.