جنایتکار بی‌رحمی که پس از ساعتها شکنجه وحشیانه قصد پختن نامزدش در فر را داشت، توسط پلیس دستگیر شد .

4 ساعت شکنجه وحشیانه به دلیل نگفتن جمله
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،مردی که قصد پختن نامزدش در فر را داشت توسط پلیس دستگیر شد .

این جنایت کار بی رحم که ساکن ناحیه ای از " سالت لیک سی تی " است نامزد خود را به طور وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار داد به طوری که قربانی پس از تماس با پلیس و نجات از دست این قاتل روانی از جراحت های بسیاری رنج می برد .

براساس گزارش پلیس بعد از تماسی که از یک شخص دریافت کردند و در خواست کمک و نجاتش را داشت آنها خود را به محل جنایت رسانده و خانم قربانی را که در وضعیت اسف باری از جراحت بود نجات دادند .

به گفته پلیس؛ آقای " جوزف کاستلانوز " 31 ساله به بهانه این که 2 بار به نامزد خود گفته دوست دارم اما او در جواب این را نگفنه به او حمله ور شده و با چنگال او را زخمی کرده و سپس با سگک کمربند او را در 6 مورد کتک زده و بامشت و و لگد سعی به هل دادن او به داخل فر کرد و قبل از آن سس داغ را بر روی او ریخته و با گذاشتن چاقو زیر گلویش او را تهدید به مرگ کرده و به زور پاهای او را وارد فر کرد.

این جنایتکار وقتی دید نمی تواند او را به داخل فر بیاندازد تصمیم گرفت که او را با آب جوش ؛ آب پز کند و قربانی را از موهایش گرفته و به زمین انداخته و او را به داخل وان حمام کشانده و وقتی برای آوردن آب جوش رفته قربانی توانست در را قفل کند و با موبایلش با پلیس تماس بگیرد .

او در گزارش خود گفت : که او از ساعت 9/30 شب شروع به شکنجه من کرده تا ساعت 2 شب که پلیس برای نجات من آمده و این دومین باری است که در یک ماه اخیر مورد ضرب و شتم او قرار گرفته ام و برای ساعت ها مرا شکنجه داده است .

" استلانوز " در اداره پلیس از نامزدش خواست تا به پلیس بگوید که شخص دیگری در ایستگاه قطار به او حمله کرده و به این روز انداخته است.

این متجاوز بی رحم به 14 مورد از جمله آدم ربایی ؛ اذیت و آزار جنسی و حمله های وحشیانه و آزار حیوانات در حبس به سر می برد و به پرداخت 100/000 دلار جریمه نقدی محکوم می شود .



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، غربی ، متجاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
دَمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۴۵ ۲۷ تير ۱۳۹۴
با این سابقه ای که این مرد دارد جای تعجب است که چگونه این دختر حاظر شده با این جانی ازدواج کند,واقعا بعضی اوقات می گویند عشق چشم را کور می کند درست است.البته دختر از گوش وپسر از چشم زود خود را می بازند!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۷ تير ۱۳۹۴
و این غرب وحشی است...
آخرین اخبار