نماز عید سعید فطر در بيش 1000 مسجد و مکان های مذهبی خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری نماز عید سعید فطر در بيش 1000 مسجد  و مکان های مذهبي خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نماز عید فطر در ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز همزمان در بیش از هزار مسجد، مصلا، امامزاده و مکان های مذهبی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان های هشت گانه به امامت ائمه جمعه و جماعات و روحانیان مبلغ اعزامی اقامه شد.

امام جمعه بجنورد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر، یکماه روزه داری مومنین را نشانه پیروزی برهوای نفس دانست وگفت: عید فطر روز جشن پیروزی فطرت انسان بر هوای نفس اوست.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم این کشور افزود: امروز جهان اسلام دچار مصیبت بزرگی شده است و آل سعود خائن در تلاش است تا با مطرح کردن خود در منطقه و همراهی با اسرائیل، به جنایات خود استمرار و تداوم بخشد.

وی اظهار داشت: آل سعود به عنوان غده سرطانی جدید منطقه، امروزغلام حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل و مجری ماموریت های او برای به راه اندازی جنگ بین مسلمانان است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم مدتهاست دچار یک بلای داعشی صهیونیستی در منطقه شده اند و این ویروس خطرناک به کشورهای سوریه، فلسطین، بحرین، عراق، لبنان و کویت کشیده شده و جان بسیاری از انسانهای بی گناه را گرفته است.

وی در ادامه خطبه دوم، استقامت و بردباری ملت ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: استقامت و بردباری مردم ایران در مقابل تحریم های ظالمانه دنیای استکبار، امروز به توافق هسته ای خوبی منجر شده است.

امام جمعه بجنورد افزود: توافق با آمریکا در مذاکرات هسته ای به معنای آشتی با آمریکا نیست و ملت بزرگ ایران همچنان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند کرد.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان با دعوت مردم به صبر و مقاومت و رعایت تقوی، برای پیروزی ملت مظلوم یمن و نابودی آل سعود دعا کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.