هاشم زهی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

توجه به مواد مخدر سنتی راه گریزی برای مواد مخدر صنعتی است

نماینده نهبندان و سر بیشه در مجلس گفت: متاسفانه توجه بیش از حد به مقابله با مواد مخدر سنتی، بستر را برای گریز مواد مخدر صنعتی محیا می‌سازد.

مراد هاشم زهی نماینده نهبندان و سر بیشه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه توجه به مواد مخدر سنتی راه گریزی برای مواد مخدر صنعتی است اظهار کرد: نحوه توزیع مواد غیر مجاز و توزیع غیر مجاز قاچاق در گوشه کنار ایران شیوع بسیاری دارد این در حالی است که آمار روز افزون مصرف و  توزیع مواد مخدر صنعتی مواجه می‌شویم.

وی افزود: متاسفانه دولت و نظام توجه ویژه‌ای به مصرف مواد مخدر سنتی میان جوانان دارد و نسبت به گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی غافل است موضوع به آنجایی رسیده که بیانگر این امر است که توجه به مواد مخدر سنتی راه گریزی برای مواد مخدر صنعتی را مهیا ساخته است.

هاشم زهی تصریح کرد: اینکه باید با ورود مواد مخدر سنتی از مرز افغانستان به ایران مقابله کرد درست است اما غفلت بزرگ نسبت به مواد مخد صنعتی باعث این شده است که در شهرهای کوچک و بزرگ کشور این مواد مخدر صنعتی به راحتی ساخته و در اختیار جوانان قرار گیرد.

وی در پایان گفت: ایران به دلیل مقابله با  ورود مواد مخدر سنتی از مرز افغانستان تا کنون متحمل تاوان سنگینی شده است بطوری که نیروی نظامی و انتظامی در این زمینه دچار صدمات بسیاری شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۱۴:۰۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
بی کاری، نا آگاهی ، فقر ،دسترسی آسان عامل اعتیاد جوانان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۱۴:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
عامل ترویج مواد مخدر 1- فوتبالیستها2- بازیگران سینما 3- فقر 4- بیکاری 5 -نا اگاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۴
همیشه زمان ها چنین بوده است که فرزندان ادم یا از روی سر الاق به پاین سقوط کردند یا از دم او .در گذشته مردم به هم دیگر کمک ودر راه مانده ها را یاری می کردند واطلاع رسانی سخت بود اگر در جایی کسی هم در نقش در راه مانده جنایتی متکب می شد باعث نمی شد تا مردم از در راه مانده بترسند .امروز در سایه اطلاع رسانی سریع اگر در طی ده سال گذشته ده نفر در نقش در راه مانده متعرض مردم شدند .برخورد با مواد مخدر هم از این گزینه بی اثر نبوده وبا تخریبهای بی جا وبی مورد کاری نمودند که یک فرد معتاد ناخدا گاه قبیله ای را با خود ویران می کند .دشمن با به اعتیاد کشیدن هر فرد تقریبا چهار نفر دیگر راهم از زندگی عقب می اندازد و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
عدم حمایت کامل از نیروی انتظامی و وضع قوانین نامناسب باعث بروز این وضعیت شده است !! 1. پیشگیری 2 . حمایت مادی و معنوی از نیروی انتظامی و دستگاههای اطلاعاتی 3 . وضع قوانین مناسب راههای مقابله با این پدیده شوم می باشد
Germany
عدالت اسلامی
۰۴:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۴
درود به شرف و اعتقادتون . واقعا زیبا گفتید . ای کاش کسی باشه که برداشت لازم و مفید را از این صحبت داشته باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
در تیتر محیا نوشتید در متن مهیا !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
خدائی درست میگوید !! تریاک را دیگر در پارکها و هرجا که خوششان میامد جرات کشیدن نداشتند و ندارند !! اما حالا این صنعتی ها را هرجا بخواهند بر پا میکنند !! به دوستی گفتم که چرا تریاک کشی را ول کردی رفتی دنبال شیشه و کراک !!؟؟؟ خندید و گفت !! چ.ون صبحها زود باید هر روزه بروم سر کار!! هروقت بستی در 4 صبح میزدم این عیال والده اقا مصطفی از بویش خواب هشتم هم که بود بیدار میشد و سر و صدا راه مینداخت !! حالا هرروز بالاسرش میکشم و اصلا نمیفهمد !! تازه خیال میکنه که ترک هم کرده ام خوشحال هم هست !!!
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم رمضانپور
۰۰:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
ابسم الله الرحمن الرحیم .

چه بهتر راه کار هایی برای این موضوع که کشت طبیعی بهتر از مصنوع است .؟واین یک دارویی سنتی است که برای خیلی از درد ها مرهم است .
عیب می جمله چه گفتی هنر ش نیز بگو .
نفی حکمت مکن از بحر خدا .تا نو گویم که چه نادرویشم
درویش را نباشد برگ سرای سلطان ماییم کهنه تلقی که اتش در او توان زد .میم