کتاب عقیده نجات بخش از تالیفات آیت الله صافی گلپایگانی است که وارد بازار نشر شد . در این کتاب به مباحثی همچون ارتباط با ایمان و عقیده به ظهور مهدی (عج) با کیفیات ذهنی و فکری، وحدت جامعه و حکومت جهانی، مساوات اسلامی، عدالت اجتماعی و زمامداری و همچنین عدل و قسط پرداخته شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم و به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت الله صافی گلپایگانی کتاب عقیده نجات بخش، پیرامون عقیده به ظهور و حکومت حضرت مهدی (عج) از تالیفات آیت الله صافی گلپایگانی است که منتشر شد. 

بر اساس مطالب کتاب، احتمال این که اخبار و احادیث پس از ولادت حضرت مهدی (عج) یا در زمان غیبت صغری یا کبری در منابع حدیثی و متون شیعه وارد شده باشد، به طور قطع غیرعقلایی و مردود است؛ زیرا کتاب‌هایی که این احادیث در آن‌ها ضبط شده و کسانی آن‌ها را تألیف کرده‌اند که احتمال این که کلمه ای جعل کنند، در حق آن‌ها داده نمی‌شود و آن‌ها کسانی هستند که به صدق امانت، معروف و مشهور هستند.

کتاب حاضر در ارتباط با ایمان و عقیده به ظهور مهدی (عج) را با کیفیات ذهنی و فکری، وحدت جامعه وحکومت جهانی، مساوات اسلامی، عدالت اجتماعی و زمامداری و همچنین عدل و قسط بررسی می‌کند تا معلوم شود که این اعتقاد در زندگی و مواقف حساس آن و مبارزات و مجاهدات و تعیین جهت حرکت جامعه چه نقش بزرگ و سازنده ای را ایفا می‌کند.

کتاب «عقیده نجات بخش پیرامون عقیده به ظهور و حکومت حضرت مهدی (عج)» با 120 صفحه در چاپ سوم وارد بازار نشر شد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.