نجار در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگاران مطرح کرد:

در پی وقوع سیل 50 خودرو و 5 تن از هموطنان مفقود شدند

رئیس مدیریت بحران کشور گفت: بیش از 50 خودرو و 5 تن از هموطنان مفقود شدند که تا کنون 3 تن از آنان در پی جستجوی امدادرسانان، پیدا شدند.

خبر/نجار رئیس مدیریت بحران کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حادثه شب گذشته اظهار کرد: در پی بارش شدید در شهر کرج، روستای سیجان در منطقه ارنگه، بیش از 50 خودرو و 5 تن از هموطنان مفقود شدند که تا کنون 3 تن از آنان در پی جستجوی امدادرسانان، پیدا شدند.

وی ادامه داد: از دیگر اتفاقات رخ داده در این حادثه، قطعی برق در منطقه سیرجان بوده که همچنان ادامه دارد و آب رسانی به اهالی از طریق تانکر صورت می‌گیرد.

*گرفتار شدن دو هزار خودرو در پی ریزش کوه در منطقه سمنان

رئیس مدیریت بحران کشور از گرفتار شدن دو هزار خودرو در پی ریزش کوه در منطقه پرور استان سمنان خبر داد و گفت: در پی این ریزش دو هزار خودرو در پشت کوه گرفتار شدند که 600 خودرو از طریق یک جاده انحرافی نجات پیدا کرده و بیش از هزار و 300 خودرو که حامل سرنشین است، در آن طرف جاده قرار گرفته که با کمک مردم منطقه و امدادرسانان در حال امدادرسانی هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در پی ایجاد یک بازگشایی موقت در منطقه هستیم و بازگشایی دائمی جاده نیازمند زمان بیشتری است.

*دو تن زخمی در پی حادثه مازندران

نجار همچنین ادامه داد: در حادثه شب گذشته در استان مازندران منطقه سوادکوه، دو تن از هموطنان زخمی شدند.

*ابگرفتگی در بازار قدیمی سقز

رئیس مدیریت بحران کشور ادامه داد: در پی این حادثه، بازار قدیمی شهر سقز دچار ابگرفتگی شده و خسارت زیادی به هموطنان وارد و متعاقبا برآورده خسارت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار