مهاجم تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلی با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.

عقد قرار داد با مهاجم سابق ملوان بندرانزلی برای پیوستن به تیم  پاس همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت ملوان بندرانزلی با عقد قرارداد یکساله به طور رسمی به تیم پاس همدان پیوست و این تیم را در رقابت های لیگ دسته یک در فصل جاری همراهی می کند.

یدی اظهار کرد: آرمان رمضانی بازیکن فصل گذشته ملوان بندرانزلی که در نیم فصل دوم لیگ دسته یک به صورت قرضی در فجرسپاسی شیراز پیوست و دو گل هم به ثمر رساند، با عقد قرارداد یکساله به جمع شاگردان داوود مهابادی ملحق شد.

وی اضافه کرد: رمضانی از امروز در اردوی تمرینی تیم پاس اضافه می شود.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان در ادامه از پیوستن مهاجم تیم شهرداری زنجان به پاس همدان خبر داد و گفت: نیما پرتویی مهاجم بلندقامت قزوینی که سابقه بازی در تیم های شهرداری زنجان و کاسپین قزوین را دارد پس از حضور در تمرین تیم پاس مورد تایید کادر فنی قرار گرفت و با وی قرارداد یکساله منعقد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون قرارداد رسمی با مختار جمعه زاده، میلاد صادقیان، امین پورعلی، محسن ورزکار، سیدرسول حسینی، مسعود محمدپور، آرمان رمضانی و نیما پرتویی منعقد شده است.

مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: برای تکمیل فهرست رده سنی بزرگسالان تیم پاس چهار جای خالی داریم که قطعا با پایان یافت فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، نفرات مدنظر را جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، قرارداد ، فوتبال ، پاس ، مهاجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.