حاشیه‌های اردو در خارج از کشور و واکنش مجلس

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: برپایی اردو در خارج از کشور ایرادی ندارد، اما مسائل حاشیه‌ای مشکلاتی به وجود آورده که باید برطرف شود.

حاشیه‌های اردو در خارج از کشور و واکنش مجلس
افضلی‌فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: طبق گزارش‌های دریافت شده در برخی اردوی‌های خارج از کشور مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده است.

بر این اساس ما به مسئولان وزارت ورزش ابلاغ کردیم که مسائل حاشیه‌ای را از اردوها حذف کنند.

افضلی‌فرد در ادامه عنوان کرد: برگزاری اردوهای خارج از کشور از لحاظ فنی منعی ندارد، اما کاروان‌های ورزشی باید مبالغ ایجاد مسائل حاشیه‌ای در اردوها شوند تا مشکلی برای برپایی اردو در خارج از کشور نداشته باشند.

** گزارش فساد در فوتبال به علت تعطیلی قرائت نشد

وی در مورد این که گزارش پرونده فساد در فوتبال به چه علت در صحن مجلس قرائت نمی‌شود، تصریح کرد: گزارش پرونده فساد در فوتبال در 60 صفحه و در سه بخش تنظیم شده است، بخشی از این گزارش را در صحن علنی مجلس به استحضار عموم مردم می‌رسانیم و قسمت دیگر گزارش که بار حقوقی دارد را قوه قضایه پیگیری می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: همچنین بخشی از گزارش پرونده فساد در فوتبال به وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شده تا اصلاحیه‌ای در طرز کار این وزارتخانه صورت دهد.

افضلی فرد تصریح کرد: گزارش پرونده فساد در فوتبال به علت تعطیلی و انتخابات کمیسیون اصل 90 تاکنون در صحن علنی مجلس قرائت نشده است بر این اساس این گزارش ابتدا در صحن کمیسیون اصل 90 تائید می‌شود و بعد از آن طبق آئین نامه داخلی بدون نوبت در دستور جلسه هیئت رئیسه مجلس قرار می‌گیرد و در صحن علنی مجلس خوانده می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال وزیر ورزش و جوانان باید پیگیر مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده در اردوهای خارج از کشور باشد و سیاستگذاری مناسبی در این خصوص انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار