تماس با ما بخشی است که در همه سایت ها به خصوص سایت های ارگان ها و نهادهای دولتی گذاشته شده است تا مردم با استفاده از آنها کارهای خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدف از اجرای دولت الکترونیک حذف رفت و آمدهای مردم از سطح شهر بوده تا از این طریق افراد بتوانند با مراجعه به سایت ها،بخش زیادی از کارهای اداری خود را بدون مراجعه حضوری انجام دهند و ارگان ها از طریق این سایت ها پاسخگوی نیاز مردم باشند.



صفحات خاموش تماس باما در سایت های دولتی


درگاه ارتباطی سازمان ها و ارگان ها با مردم در دولت الکترونیک همین سایت هایی است که بخش عظیمی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده که متاسفانه هیچکس هم پاسخگوی کاربران از این طریق نیست.بنابراین مجبور هستیم به صفحه تماس باما موجود در سایت ها مراجعه کنیم.

این روز ها از وزارتخانه ها و فرمانداری ها تا بیمارستان ها همه دارای سایت های خوش بر و رویی هستند و برای مواقع ضروری که سایت ها نتوانند کار ما را انجام دهند یک صفحه با کلی شماره تماس،فکس و ایمیل قرار داده شده که به آن صفحه تماس باما یا ارتباط با ما می گویند.




صفحات خاموش تماس با ما در سایت های دولتی



زمانی که کار موردنظر کاربران از طریق این سایت ها انجام نمی شود به صفحه "تماس با ما" مراجعه کرده و از طریق این صفحه آدرس مرکز مورد نظرشان را برداشته و حضوری برای انجام کارشان مراجعه می کنند.

برای  صحت و یا سقم این مطلب باشگاه خبرنگاران با سازمان مربوطه تماس گرفته  که متاسفانه هیچکدام  از مسوولین پاسخگو نبوده و پس از پیگیری های فراوان متوجه شدیم هیچ ارگان،نهاد و سازمانی مسئولیت نظارت بر درستی اطلاعات و به روز رسانی به موقع سایت ها را بر عهده نگرفته است.


گزارش:حدیث حدادی

انتهای پیام/
برچسب ها: تمای باما ، سایت ، ایمیل ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
عجب