مواجه‌شدن با فضای دیجیتالی به یک اتفاق معمول در فضاهای کاری تبدیل شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد کارمندان جهانی هر ١٠,٥ دقیقه یک‌بار با یک نوع خبر مرتبط با شبکه‌های اجتماعی ازجمله پیام‌های فوری (IM)، توییت یا پیام فیس‌‌بوک مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، شرق به نقل از زد‌دی‌نت منتشر کرد: در بررسی جدید مشخص شده است هر ١٠.٥ دقیقه یک‌بار پیامی جدید در فضاهای اجتماعی برای کارمندان ارسال می‌شود و به واسطه هر یک از این پیام‌ها، ۲۳ دقیقه طول می‌کشد تا کارمند دوباره به وظیفه کاری خود برگردد.

 خواندن پست‌های الکترونیکی معمولا ۲۸‌ درصد زمان کاری هر روز کارمندان را به‌خود اختصاص می‌دهد و این در حالی است که کارمندان در صنوف مختلف به‌طور میانگین روزی ۱۱۲ پست الکترونیکی ارسال می‌کنند.

 هر کارمند به‌طور میانگین ۴۰‌ درصد زمان سپری‌شده در طول یک هفته کاری خود را به خواندن ایمیل‌های داخلی اختصاص می‌دهد که این پست‌های الکترونیکی معمولا ارزش چندانی برای بهبود شرایط کسب‌وکار ندارد.

 همچنین گفته شده است ۸۷‌ درصد کارمندان از نظر احساسی و روانی، هیچ ارتباطی با شغل خود ندارند و همین مسئله موجب شده است کسب‌وکارهای آمریکایی سالانه بیش از ۳۰۰‌ میلیارد دلار ضرر کنند. شرکت تحقیقاتی Sapience Analytics که دفتر مرکزی آن در دوبلین واقع شده است، این اطلاعات را منتشر کرد و توضیح داد هر آنچه کاربر در هر لحظه مرتبط با محیط دیجیتالی انجام می‌دهد، به‌صورت مستقیم روی سازمان تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.