هرچند تیم های لیگ برتر در حال آماده سازی تیم خود هستند ولی حواشی زیادی اطراف تیم های لیگ برتر را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که چیزی به شروع لیگ پانزدهم باقی نمانده است برخی تیم ها بسیار عقب هستند و هنوز مقدمات حضور مربیان خود را فراهم می کنند.


تراکتوری ها همچنان پیگیر هستند

نماینده گان مجلس که هم چنان پیگیر وضعیت بازی های هفته پایانی لیگ فصل قبل هستند، خواستار جلسه ای با حضور وزیر ورزش شده اند. چیزی به شروع لیگ پانزدهم باقی نمانده است اما تراکتورسازان هنوز موضوعات هفته آخر لیگ فصل قبل و بازی با نفت تهران را فراموش نکرده اند. در آخرین اقدامی که در این خصوص انجام شده است عليرضا منادی یکی از نمایندگان مجلس که تحقيق و تفحص از فدراسيون فوتبال را مطرح کرده است همچنان پیگیر این موضوع است. وی جلسه ای هم با نمایندگان سازمان لیگ انجام داده است اما خروجی جلسه راضی کننده نبود. به این ترتیب مقرر شد در يک جلسه با حضور رئيس فدراسيون و وزير ورزش در خصوص آن صحبت شود و فدراسيون نيز گزارش مفصلي در اين باره ارائه دهد.


استقلال لیگ برتری نگرفت

تیم استقلال خوزستان با وجود از دست دادن دو مهره کلیدی خود به نام های مهدی مومنی و میثم مجیدی هیچ بازیکن لیگ برتری جذب نکرده است. این تیم تا کنون با رحیم زهیوی (مهاجم نفت آبادان)، فرشاد جان فزا (مهاجم فولاد نوین)، حسن بیت سعید (هافبک فولاد نوین)، عقیل شویعی کعبی (مدافع فولاد نوین)، علی اصغر عاشوری (هافبک فولادنوین)، فرشاد سالاروند (هافبک مس رفسنجان)، دانیال ماهینی (مدافع راست ایران جوان)، پیمان شیرزادی (مدافع چپ مس رفسنجان)، گودرز داودی (دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان) فرناندو خسوس (دروازه‌بان برزیلی) و ادوارد سوارز فریرا (مدافع برزیلی) قرارداد بسته است ولی هیچ یک از آنها لیگ برتری نیستند. پیش از این ویسی در تیم صبا و پیکان نیز اقدام به چنین کاری کرده بود که در صبا موفق و در پیکان نا موفق بود.حال باید دید این بار این مربی خوش شانس خواهد بود. هرچند ممکن است وی در زمان باقی مانده اقدام به خرید بازیکن لیگ برتری کند.


معارفه قلعه‌نویی به تاخیر افتاد

مراسم معارفه امیر قلعه نوعی به امروز موکول شد.سفر مالک تیم ملوان به تهران مراسم معارفه امیر قلعه نوعی را به تاخیر انداخت. به این ترتیب این مربی امروز طی مراسمی رسمی به عنوان سرمربی تیم ملوان معرفی می شود.گویا ملوانان می خواهند این مراسم را ورزشگاه تختی برگزار کنند.پیش از این قرار بود این مراسم امروز برگزار شود.


گسترش دیروز برگشت

تیم گسترش فولاد دیروز به تبریز برگشت تا از این پس در شهر خود به تمرینات ادامه دهد.شاگردان فراز کمالوند پس از چند روز حضور در تهران با یک روز تاخیر نسبت به برنامه از پیش تعیین شده امروز به تبریز برگشتند.این تیم که برای بازی تدارکاتی به تهران سفر کرده بود در تهران با تیم دسته دومی کیمیا و تیم نفت تهران بازی کردند و خود را برای بازی های لیگ برتر آماده کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار