موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : با توجه به استفاده صاحبان صنایع از روش های نوین و کم هزینه و بالا بردن بهره وری ، بازاریابی سنتی دیگر پاسخگوی تحولات سریع فناوری نیست.

به گزارش حوزه تجارت گروه اقتصای باشگاه خبرنگاران جوان ،حمید بروغنی، خلاقیت را محور اصلی در بازاریابی دانست و گفت: تبیین استراتژی خلاق می تواند باعث ظهور نواندیشی و تبدیل به فروش و سود آوری شود.

 وی برقراری ارتباط مستقیم با مشتری ، استفاده از تبلیغات هیجان انگیز در قالب پیامک و فضای مجازی را از عوامل موثر در یک کمپین موفق بازاریابی دانست و افزود : ثبات رویه در برنامه بازاریابی و  فروش و سود آوری بعنوان هدف اصلی از دیگر نکات مهم در موفقیت کمپین بازاریابی است.

وی با بیان اینکه بازاریابی از عناصر مختلفی تشکیل شده ، اظهار داشت : عوامل رقابتی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگ و تکنولوژیک مهمترین عناصر بازاریابی به شمار می روند که در بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار