وی برقراری ارتباط مستقیم با مشتری ، استفاده از تبلیغات هیجان انگیز در قالب پیامک و فضای مجازی را از عوامل موثر در یک کمپین موفق بازاریابی دانست و افزود : ثبات رویه در برنامه بازاریابی و فروش و سود آوری بعنوان هدف اصلی از دیگر نکات مهم در موفقیت کمپین بازاریابی است.
وی با بیان اینکه بازاریابی از عناصر مختلفی تشکیل شده ، اظهار داشت : عوامل رقابتی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگ و تکنولوژیک مهمترین عناصر بازاریابی به شمار می روند که در بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
انتهای پیام/