برای خرید مواد شوینده و آرایشی محبوب خود حتی معروف ترین برند های جهان بسیار مراقب باشید و به هر سایتی اعتماد نکنید،دلیل آن در این گزارش بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،این روزها برترین برندهای شامپو و وسایل بهداشتی که طرفداران خاص خودشان را دارند،گاها زیر قیمت اصلی آن تبلیغ می شوند که انجام این کار بی دلیل نیست.

مواد آرایشی بهداشتی برند که زیر قیمت فروخته می شوند نه تنها کاملا تقلبی بوده بلکه حاوی مواد بسیار خطرناکی چون سرب و آرسنیک هستند که حتی ممکن است منجر به مرگ افراد شوند.این مواد شوینده در قالب برندهای معروف و پرطرفدار بسته بندی می شوند و به قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی آن ها فروخته می شوند.

حالا که فضای مجازی فروش این محصولات را برای سوءاستفاده گران راحت تر کرده،جهت خرید برندهای معروف و محبوب خود نیاز به دقت و کنجکاوی بیشتری داریم و نیز به هر سایت و تبلیغی اعتماد نکنیم.متخصصان می گویند که این مواد بهداشتی تقلبی صد درصد سرطان زا هستند و هنگام خرید برندهای مورد علاقه خود باید بسیار هوشیار باشید.


فروش لوازم آرایشی تقلبی در فضای مجازی به چه قیمت؟+تصاویر


این مواد بهداشتی تقلبی که تا کنون بسیاری از آن ها در چین فروخته شده است شامل:شامپو،مواد شوینده،عطر،حشره کش ها و حتی دستمال توالت می شوند.

فروش لوازم آرایشی تقلبی در فضای مجازی به چه قیمت؟+تصاویر


این محصولات تقلبی که هم در مغازه ها و هم به صورت آنلاین فروخته می شوند،با پیشنهاد قیمت هایی پایین تر از قیمت واقعی منجر به گمراه کردن افراد می شوند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.