اعضاي باندي كه اقدام به سرقت يك دستگاه تريلر با 15 تن ورق آهن كرده بودند در عمليات ويژه ماموران پليس مركز استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

دستبند پليس بر دست سارقان 15 تن ورق آهن مسروقه

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در راستاي تشديد اقدامات پشگيري از سرقت و مقابله با سارقان ، مأموران يكي از كلانتري هاي اين فرماندهي حين گشت زني هاي خود در سطح حوزه يك دستگاه تريلر مسروقه كه بلاصاحب رها شده بود را كشف كردند.

وي افزود: با پيگبر هاي صورت گرفته مشخص شد ، تريلر مذكور با 15 تن بار ورق آهن توسط تعدادي سارق از شهرستان خميني شهر استان اصفهان به سرقت رفته است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات خاص پليسي از وجود محموله مسروقه در يكي از محله هاي شهر اصفهان اطلاع حاصل كرده و با هماهنگي مقام قضايي جهت بررسي بيشتر به محل اعزام شدند .

رئيس پليس مركز استان افزود: ماموران وارد پاتوق سارفان شده و پس از شناسايي سارقان ورق هاي آهني در عملياتي ضربتي هر سه نفر را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از محل اموال مسروقه شامل 15 تن بار اهن مسروقه كشف شد گفت: در اين خصوص از متهمان تحقيقات انجام كه در آن به جرم خود مبني بر سرقت آهن آلات مذکور از شهرستان خميني شهر اعتراف و عنوان داشتند که با همدستي هم اقدام به سرقت مي کنند.

گفتني است، متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس ، دست ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.