رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : فردي كه تصاوير شخصي و خانوادگي يكي از اقوام خود را در يكي از شبكه هاي اجتماعي اينترنت منتشر كرده بود توسط كارشناسان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " مصطفي مرتضوي " اظهار داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يكي از شبكه هاي اجتماعي اينترنت اقدام به ساخت پروفايلي با نام و مشخصات وي نموده و تصاوير و فيلم هاي شخصي و محرمانه او را در معرض نمايش گذاشته و با اين كار موجب آبروريزي وي شده است موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي بيان داشت : با اظهارات شاكي پرونده بلافاصله كارشناسان اين پليس دست به كار شده و با انجام اقدامات تخصصي در فضاي سايبر توانستند منشاء انتشار اين تصاوير را به دست اورده و فردي كه اقدام به اين عمل مجرمانه كرده بود را ظرف 24 ساعت شناسايي و دستگير كنند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم پسر دائي شاكي است افزود:متهم پس از دستگيري به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود از ارتكاب اين عمل را اختلاف انتقامچويي از شاكي عنوان كرد.

سرهنگ مرتضوي با هشدار به تمامي كساني كه قصد سوء استفاده از طريق فضاي مجازي را دارند گفت: كساني كه اقدام به انتشار تصاوير و اطلاعات شخصي و خصوصي افراد بدون اجازه آنها در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي مجازي كنند برابر قانون دستگير و متحمل مجازات خواهند شد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: شبکه ، پلیس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.