معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته جاری آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسی ساختمان کشور با حضور 160 هزار نفر برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  حامد مظاهریان در حاشیه هجدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی کشور اظهار داشت: هجدهمین اجلاس نظام مهندسی سراسر کشور در آستانه انتخابات که 9 مهر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود در حال اجرا بوده که به همین دلیل نقش فوق العاده‌ای دارد و هدف این اجلاس یک پیام مهم است که انتخابات پیش رو با رعایت اخلاق حرفه‌ای و مهندسی و با مشارکت حداکثری مهندسان برگزار کنیم.

وی گفت: تحول دیگری که در حوزه مهندسی ساختمان اتفاق خواهد افتاد، برگزاری آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسی ساختمان در هفته جاری است که در حقیقت کسانی که در رشته مهندسی ساختمان تحصیل می‌کنند باید برای ورود به این حرفه آزمون دهند و نمره قبول را اخذ کنند.

مظاهریان تصریح کرد: این صلاحیت هم از طریق کار به صورت تجربی و هم یک آزمون تایید می‌شود که آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسی با شرکت 160 هزار نفر برگزار می‌شود که بزرگ‌ترین آزمون تخصصی کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: نتایج این آزمون در دو ماه آینده اعلام می‌شود و یک آزمون دیگر نیز به صورت تشریحی است که معماران در آن شرکت کرده و هر کسی که بتواند در این آزمون موفق شود، گواهی مهندسی بخش ساختمان را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.