خانوارهای خوزستانی از نعمت گاز برخودار خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مناقص ای صورت گرفت و با انجام فراخوان مناقصه، پروژه گازرسانی به نقاط پراکنده روستاهای شادگان و انجام عملیات اجرایی این پروژه، یک هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

ناصر حسینی نژاد بیان داشت: در عملیات گازرسانی به نقاط پراکنده روستاهای تابعه شادگان که در قالب ٢٧ کیلومتر شبکه گذاری انجام می شود، علاوه بر گازرسانی به نقاط پراکنده ای از روستاهای بوزی سیف، نهر مضیف، نهر رحمه، دهستان جفال و مسیر خنافره روستاهای آلبو گولاک، نهر گبین علیا، نهر گبین سفلی، دریساوی، نهر حمود، نهر سلطان، عبودی ٢ و ناصری به صورت کامل از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

حسینی نژاد افزود: همچنین در نخستین فاز ازعملیات گاز رسانی به روستاهای شعیبیه غربی شوشتر، یک هزار و ٢٠٠ خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

وی اظهار کرد:  پس از انتخاب پیمانکار، اجرای این پروژه که در قالب ٧٥ کیلومتر شبکه گذاری انجام می شود در فاز نخست، روستاهای آبادی مجید، بنه نجات، خزر دو، خزر یک، خزر سه، خماس، سری یک زورک، شهرک شعیب نبی، شیخ حسن، شیخ رحمان، عبدالسید، فارسیه، قلعه شیخ جاسم، یزاب و فارسیه دو آغاز خواهد شد، آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این که خوشبختانه گازرسانی به روستاهای استان به سرعت در دست اجراست، گفت: ٣٠٠ خانوار هندیجان، ٨٠٠ خانوار اهواز، ٨٦٠ خانوار بخش صیدون جنوبی باغملک، یک هزار خانوار شادگانی و یک هزار و ٢٠٠ خانوار روستاهای شعیبیه غربی شوشتر از نعمت گاز برخوردار شدند.

حسینی نژاد از مشخص شدن پیمانکار اجرایی  ٢٩ کیلومتر شبکه گذاری روستاهای تابعه هندیجان خبر داد و گفت: ٨٠٠ خانوار روستایی اهواز از این نعمت بهره مند شدند که در حال انتخاب پیمانکار  برای  پروژه گازرسانی به روستاهای تابعه اهواز در قالب ٤٠ کیلومتر شبکه گذاری هستیم.

وی در ادامه گفت: پیمانکار اجرایی گازرسانی به روستاهای بخش جنوبی صیدون انتخاب شده که این پروژه در قالب ٢٥ کیلومتر شبکه گذاری و نصب ٨٠٠ انشعاب انجام می شود و 860 خانوار روستایی تحت پوشش خدمات شبکه سراسری گاز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.