معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از جذب قریب به 3 هزار حامی طی ماه رمضان در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی این نهاد اکرام ایتام و طرح محسنین بود، گفت : طرح محسنین در راستای کمک به فرزندان غیریتیم زیرپوشش این نهاد اجرایی شد.

 حسینی  با اشاره به اینکه مشارکت در طرح محسنین از سه کانال ارتباطی، سامانه برنامه ماه عسل، ارسال پیامک و همچنین سایت کمیته امداد انجام می‌شود، افزود: خیرینی که تمایل به مشارکت در طرح محسنین از طریق سامانه برنامه ماه عسل دارند، با شماره‌گیری #724* می‌توانند برای حضور در این طرح اعلام حضور کنند.

وی با اشاره به اینکه با شماره‌گیری این سامانه شماره افراد در سامانه کمیته امداد ثبت می‌شود، ادامه داد : پس از ثبت شماره همکاران امدادگر برای ارائه اطلاعات تکمیلی با خیرین تماس می‌گیرند.

حسینی؛ دیگر پل ارتباطی برای حضور در طرح محسنین را ارسال پیام به سامانه 30003333 اعلام کرد و گفت: دیگر راهکار ارائه شده برای حضور در طرح محسنین مراجعه به سایت امداد است که از این طریق فرم مربوط تکمیل شده و نسبت به مشارکت در طرح مربوط اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با ثبت شماره افراد کار شناسایی و تکمیل اطلاعات افراد آغاز شده است، تصریح کرد: طبق آمار 5 هزار و 500 نفر از طریق برنامه ماه عسل، ارسال پیامک و همچنین مراجعه به سایت کمیته امداد برای مشارکت در طرح محسنین اعلام آمادگی کرده بودند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مسئولان طرح محسنین در کمیته امداد استان و شهرستان‌ها برای تکمیل این اطلاعات با متقاضیان تماس گرفته‌اند، گفت: از تعداد اعلام شده یک‌هزار و 700 نفر پاسخگو بوده و آمادگی خود را برای مشارکت در طرح مذکور اعلام کرده‌اند.

وی در ادامه از جذب حامی از محل پایگاه‌های دایر شده در استان نیز خبر داد و افزود: در این مدت 578 نفر در مرکز و استان و 478 نفر نیز در شهرستان‌ها جذب شده‌اند که در مجموع قریب به 3 هزار حامی از کانال‌های ارتباطی مربوط جذب شده‌ و کفالت ایتام و فرزندان غیر یتیم را قبول کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در این طرح اظهار کرد: این طرح در طول سال اجرایی می‌شود و خیرینی که موفق به مشارکت در این طرح طی ماه رمضان نشده‌اند، می‌توانند در طول سال با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، خانه انفاق و یا سایت امداد نسبت به ثبت نام در طرح محسنین اقدام کنند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: جذب ، رمضان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.