مسئول هماهنگی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از معرفی پنج واحد متخلف عمده فروش میوه این استان به تعزیرات حکومتی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ولدی گفت: در قالب بازرسی های صورت گرفته از میادین میوه و تره بار سطح استان پنج واحد عمده فروشی میوه به علت فروش پرتقال قاچاق متخلف شناخته شدند و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: پرونده تخلفاتی برای این پنج واحد به ارزش ۲۰ میلیون و ۸۶۲ هزار ریال تشکیل شده است.

مسئول هماهنگی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین از جریمه یک کارخانه آرد به دلیل عرضه خارج از شبکه ۶۶۲ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی خبر داد و گفت: ارزش ریالی پرونده تشکیل شده برای این کارخانه متخلف نیز ۳۵۰ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بوده که به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ولدی با بیان اینکه همچنین در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی و غیر صنفی خرم آباد یک واحد فروش لوازم خانگی به علت فروش و نگهداری انواع چینی و بلور قاچاق متخلف شناخته شد گفت: در این راستا نیز پرونده تخلفاتی به میزان ۶۵ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال برای این واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی همچنین به بازرسی های صورت گرفته از سطح اتحادیه های تعاونی روستایی سطح استان اشاره کرد و گفت: در این راستا یک واحد تعاون روستایی به علت عرضه خارج از شبکه ۸۹ کیسه آرد ۱۰ درصد متخلف شناخته شد و پرونده تخلفاتی به میزان ۴۷ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال برای این واحد تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.