با حضور معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از مجموعه کتاب های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در مراسم رونمایی مجموعه کتاب‌های مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران ضمن اشاره به فعالیت‌های مرکز نرگس مسجد مقدس جمکران در انتقال مفاهیم دینی به کودکان افزود : تفاوت اساسی این مرکز با مراکز دیگر ویژه‌ کودکان، تأکید بر انجام کار تخصصی ویژه کودک است و بیش از 35 سال  تجربه‌ی عملی و دانش علمی مدیریت این مرکز، پشتوانه وعامل موفقیت آن است.

ابراهیمی از نقش تعلیم و تربیت و تاثیرات آن در کودکی گفت و تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مربیان کودک می فرمایند،"اگر کشوری بخواهد به سرافرازی، رفاه و غنا برسد به علم و توفیقات علمی و... منتهی شود، باید زیر ساخت اصلی را درست کند و زیر ساخت اصلی تعلیم و تربیت کودکان است.

‌معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: توجه به جایگاه نماز به عنوان عالی ترین جلوه یاد خدا و تأکید حضرت ولی عصر( عج) به اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران به عنوان اعمال خاص این مسجد از یک سوء و دغدغه‌ها‌ی مقام معظم رهبری در مورد تربیت کودکان و جایگاه هنر و تأثیرگذاری آن، از سوی دیگر سبب شد تا یک بسته فرهنگی ویژه‌ی کودکان با موضوع نماز تولید کنیم که امیدواریم مورد استفاده و استقبال عاشقان حضرت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این بسته فرهنگی شامل 6 جلد کتاب مصور شعر کودک، با عناوین بیدارشدی دوباره، می‌خوام وضو بگیرم، می ریم که صف ببندیم، سجاده‌ من از ابر، چادرشده بال من  و تسبیح آبی است بیان کرد: ترانه‌های این بسته فرهنگی  را فاطمه نوری سروده است و تصویرگری آن نیز توسط خانم مهرانه جندقی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.