عضو کمیسیون جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی کشور در حوزه هشدار سریع وقوع حوادث باید در این خصوص پاسخگو باشند.

سازمان مدیریت بحران و هواشناسی باید درباره هشدار سریع وقوح حوادث پاسخگو باشندامیر خجسته عضو جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تشریح جزئیات جلسه امروز عصر(30 تیرماه) این کمیسیون، اظهار داشت: با تصویب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تعداد اعضای علی البدل شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور افزایش یافت.

وی  با اعلام این خبر افزود: به جهت تقویت جایگاه شوراها و پیشگیری از اخلال در عملکرد آنها به دنبال کاهش أعضای اصلی شوراها ، مقرر شد تا تعداد اعضای علی البدل شوراها به تناسب جمعیت شهرها به تعداد یک تا سه نفر افزایش پیدا کند.

خجسته به بیان جزئیات بیشتر این جلسه پرداخت و تصریح کرد: در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون شوراها و أمور داخلی کشور با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در جریان سیل و طوفان اخیر اعلام کرد که به کمیته أمور داخلی کشور ماموریت داده شد تا با بررسی دقیق موضوع گزارشی در این خصوص تهیه شود.

وی تاکید کرد: سازمان مدیریت بحران و سازمان هواشناسی کشور در حوزه هشدار سریع وقوع حوادث باید در این خصوص پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار