کاخ سفید برای قبولاندن توافق به مردم آمریکا، توجه خود را متمرکز به راه اندازی یک حساب توئیتر در کنار صفحه اینترنتی سابق خود کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که کاخ سفید برای دفاع و توضیح درباره توافق با ایران بر روی پایگاه رسمی دولت آمریکا صفحه ای ویژه برای توافق هسته ای اختصاص داد. در تازه ترین اقدام برای دفاع از پرمنفعت بودن توافق هسته ای برای آمریکا، کاخ سفید صفحه جدیدی بر روی شبکه های اجتماعی به توافق با ایران اختصاص داده است.
 
در این راستا، پایگاه اینترنتی روزنامه تایم (Time) گزارش داد:کاخ سفید در جهت شدت بخشیدن به تلاش های خود برای قبولاندن توافق به مردم آمریکا، توجه خود را متمرکز به راه اندازی یک حساب توئیتر در کنار صفحه اینترنتی سابق خود کرده است.

 
سبک جدیدآمریکایی ها برای تبلیغ توافق در شبکه های اجتماعی

 

این پایگاه به نقل از "جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید می نویسد، وی در این رابطه به خبرنگاران گفت: از ابزار دیجیتال در خدمت کمک به اطلاع رسانی درباره توافق اخیر استفاده می شود که نوشتن آن، برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم بوده است.
 
این روزنامه با اشاره به استفاده از کلیدواژه "توافق ایران" (TheIranDeal) برای این صفحه نوشت: بر این اساس، مقامات دولت آمریکا از حساب توئیتر به هدف اطلاع رسانی و مشارکت با عموم مردم استفاده خواهند کرد و پایگاه اینترنتی به برگه های اطلاعاتی و گزارش های تصویری اختصاص داده خواهد شد.
 
 
تایم ادامه می دهد: این مواضع جدید آخرین اقدامات در جهت رویکرد تمام عیار کاخ سفید است که در آستانه بازنگری توافق از سوی یک کنگره بدبین، تمام هم و غم خود را صرف اقناع مردم آمریکا کرده است.
 

این روزنامه اضافه کرده است: مقامات آمریکا بلافاصله پس از توافق، تلاش خود برای اقناع عمومی را با ارسال معاون رئیس جمهور به کنگره، نشست خبری رئیس جمهور و نشست های دوره ای وزیر خارجه آغاز کرده اند.

البته شیوه جدید تبلیغات دولت آمریکا درباره توافق هسته ای، از طنز کاربران شبکه های اجتماعی در امان نمانده است:



سبک جدیدآمریکایی ها برای تبلیغ توافق در شبکه های اجتماعی


صفحه رسمی توافق از طرف کاخ سفید با نام TheIranDeal (توافق ایران)


سبک جدیدآمریکایی ها برای تبلیغ توافق در شبکه های اجتماعی

هجو حرکت کاخ سفید با راه افتادن صفحه TheIranMeal (غذای ایرانی)


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.