معاون اول رییس جمهور در سفری یک روزه به استان اردبیل چند طرح مهم صنعتی این استان را افتتاح کرد.

افتتاح دو طرح صنعتی استان اردبیل با حضور جهانگیریبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، معاون اول رییس جمهور در سفری یک روزه به استان اردبیل چند طرح مهم صنعتی این استان را افتتاح کرد.

"اسحاق جهانگیری" روز سه شنبه در جریان سفر به استان اردبیل با حضور در شهرستان نمین این کارخانه را که در شهرک صنعتی آرتا پلاست واقع شده است را افتتاح و از بخش‌های مختلف خط تولید آن بازدید کرد.

شرکت آرتاپان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های محصولات سلولزی در ایران است که در زمینی به مساحت 40 هکتار در شهرک اختصاصی گروه صنعتی آرتا احداث شده است.

این کارخانه با سرمایه‌گذاری اولیه 280 میلیون یورو و 560 میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه 200 هزار متر مکعب ورق خام ام دی اف و اچ دی اف احداث گردیده است.

روش تولید کارخانجات شرکت آرتاپان کاملاً مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن است و با بهره گیری از مهندسان و متخصصان توانسته است با تولید محصولاتی با کیفیت خوب در زمره برترین های صنعت سلولزی کشور قرار گیرد.

افتتاح فاز دوم خط تولید مینی بوس آرتا

معاون اول رئیس جمهور همچنین در جریان این سفر با حضور در شهرستان نمین فاز دوم خط تولید مینی بوس آرتا را در شهرک صنعتی شماره 2 افتتاح و از بخش های مختلف این خط تولید بازدید کرد.

این کارخانه با ظرفیت 1000 دستگاه اتوبوس در زمینی به مساحت 100 هکتار و زیربنای 16200 متر مربع با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال احداث شده است.

گفتنی است با راه اندازی این کارخانه برای 227 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: افتتاح ، طرح ، صنعتی ، جهانگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار