فرماندار چالدران از نصب و راه‌اندازی سیستم هشدار دهنده سیل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ کریم حسین‌زاده اظهار کرد: چالدران به دلیل قرارگیری در منطقه کوهستانی یکی از شهرهای آسیب‌پذیر از نظر بلایای طبیعی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر خسارت به محصولات کشاورزی این شهرستان، هر ساله شاهد بروز سیل در چالدران هستیم که این حوادث خسارات زیادی را بر راه‌های اصلی، فرعی و ابنیه وارد می‌سازد.

فرماندار چالدران بر پیشگیری از خسارت ناشی از این بلایای طبیعی تاکید کرد و افزود: باید اقدامات لازم در راستای پیش‌بینی این بلایای طبیعی و پیشگیری از خسارات ناشی از بلایای طبیعی در این شهرستان انجام گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این زمینه، خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات مدیریت بحران، برای این منظور سیستم هشداردهنده سیل در چالدران نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه برای این منظور نیازمند جذب اعتبار و تامین منابع هستیم، اعلام کرد: در صورت واگذاری اعتبار مورد نیاز، امسال شاهد نصب و راه‌اندازی سیستم هشداردهنده سیل در چالدران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سیستم شاهد کاهش میزان خسارت وارده به بخش‌های مختلف این شهرستان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: سیل عمده بلای طبیعی است که هر سال چندین مرتبه در این شهرستان به بخش‌های کشاورزی، مسکونی، تجاری، ابنیه و راه‌های این شهرستان خسارت وارد می‌کند.


انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.