10کشور تاکنون برای حضور در رقابت های کشتی آلیش قهرمانی آسیا اعلام آمادگی کرده اند.


به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های کشتی کمربند (آلیش) قهرمانی آسیا روزهای 15 و 16 مردادماه به ترتیب در بخش مردان و زنان به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

تا کنون 10 کشور هند، پاکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، قزاقستان، بنگلادش، تایلند، تاجیکستان، مغولستان و اندونزی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

دعوت فدراسیون کشتی از بانوان برای تماشای مسابقات

بانوان می توانند روز جمعه 16 مرداد ماه سال جاری با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران واقع در پارک شهر خیابان فیاض بخش از نزدیک مبارزات کشتی گیران خانم بیش از ده کشور قاره آسیا را از نزدیک تماشا کنند.

این مسابقات صبح و عصر بدون بلیط فروشی انجام می شود و فدراسیون کشتی از بانوان عزیز دعوت می کند با حضور در سالن پیر پایتخت مشوق ملی پوشان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا باشند.

این مسابقات زیر نظر اتحادیه جهانی کشی انجام می گردد و ملی پوشان بانوی ایرانی امیدوارند با حمایت زنان علاقمند به ورزش ملی کشور در برابر رقبای سرسخت خود از کشورهایی نظیر قزاقستان، قرقیزستان، مغولستان و ... نتایج خوبی را کسب کنند.

بی شک حضور بانوان مسلمان ایرانی در سالن رقابت ها پیام روشنی به مسئولان کمیته بین المللی المپیک می رساند و یاری رسان اتحادیه جهانی در برنامه های خود برای حفظ همیشگی کشتی در المپیک می باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار