مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل که از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت هر روز پخش می‌شد با پایان ماه مبارک، در روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش  حوزه رادیو تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی محله گل و بلبل ، پخش این مجموعه  در همان ساعت 18:45 در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده است که با بازی شخصیت‌های عمو پورنگ و امیر محمد در قالب یک سریال داستانی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده‌ها ساخته می‌شود. در این مجموعه بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، حدیث فولادوند، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی، عرفان برزین و بازیگران به نام دیگری در یک محله به نام محله گل و بلبل ایفای نقش می‌کنند که در هر قسمت ماجراهای جذاب و با مزه‌ای در محله و ساکنان آن اتفاق می‌افتد. 

این مجموعه تلویزیونی ویژه کودکان و خانواده‌ها است که با استقبال خوب آنان مواجه شده است. زیرا آموزش محور بوده  و درقالب داستان نکات آموزشی اعم از احترام به طبیعت و محیط زیست، بهداشت فردی، افراط در استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، احترام به خط سفید و آموزش‌های اخلاقی و  شهروندی را یادآور می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بارانا
۱۵:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
خیلی برانامه ی قشنگیه .
ممنون.