پیوستن امین متوسل‌زاده به نفت آبادان و شکست سنگین نساجی بروجرود در دیداری تدارکاتی، از اتفاقات مهم تیم‌های لیگ یکی بودند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ یک، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به آماده‌سازی و جذب بازیکن می‌پردازند. مهم‌ترین اخبار دیروز لیگ یک را در ادامه می‌خوانید.

زنده‌روح و حسین‌خانی با مس امضا کردند
2 بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با حضو در این باشگاه قرارداد خودرا با این تیم امضا کردند.  
احمد زنده‌روح فرزاد حسین‌خانی در تمرینات چند روز اخیر مس حضور داشتند تا نشان دهند اختلافی با باشگاه مس کرمان ندارند. با ماندن این 2 بازیکن وینگو بگوویچ خیالش تا حدودی از کمربند میانی تیم‌اش راحت شد.  

استارت بهمن شیراز بدون مالک قدیمی
با توجه به شرایط مای تیم دسته اولی بهمن شیراز، مسئولان این باشگاه از دوشنبه تمرینات این تیم را آغاز کرده‌اند، البته تا کنون چند خریدار پیشنهاد خود را به مالک باشگاه ارائه داده‌اند اما به دلیل اختلاف مالی به توافق نرسیده‌اند و اگر تا 48 ساعت آینده خبری از آن‌ها نشود، بهمن برای لیگ یک استارت خواهد زد. 

انتهای پیام/



مهاجم ملوان در پاس  

آرمان رمضانی مهاجم تیم ملوان بندرانزلی پس از انجام مذاکرات با مسئولان باشگاه پاس راهی همدان شد و با این تیم به توافق رسید. رمضانی در فصل جدید لیگ یک با پیراهن پاس به میدان می‌رود.  

حیات‌منش در فجر باقی ماند
احمد حیات‌منش مدافع فجر سپاسی که پیشنهادهایی از سایر تیم‌های لیگ یک داشت، قراردادش را با فجر تمدید کرد. این بازیکن پس از انجام مذاکرات با مسئولان فجر و با در نظر گرفتن شرطی در قراردادش تصمیم گرفت در فجر بماند.  

نساجی 6 تایی شد
شاگردان کارلوس مانوئل در دومین بازی دوستانه خود از سد نساجی بروجرد گذشتند. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حساب 6 بر صفر نساجی را در بروجرد شکست دادند.  

متوسل‌زاده به نفت رسید
امین متوسل‌زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال مس رفسنجان پس از این‌که با تیم خود به توافق نرسید، ترجیح داد راهی آبادان شود و با نفت قرارداد امضا کند. متوسل‌زاده فصل آینده با پیراهن نفت  آبادان لیگ یک به میدان خواهد رفت.  

بوشهری‌ها در شیراز
میلاد فیاض‌بخش و شاهرخ غلامرضاپور مهاجمان گلزن ایرانجوان بوشهر به تیم فجر سپاسی شیراز ملحق شدند. ایرانجوان به دلیل مشکلات مالی احتمال دارد سال  آینده از شرکت در رقابت‌های لیگ یک انصراف دهد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار