مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان،گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در كرمان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در كرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ، مهندس علی حاجی زاده افزود: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در ‎ اول و دوم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری این دوره از آزمون را دانشگاه چمران كرمان اعلام کرد و افزود: این آزمون در دو شیفت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

حاجی زاده خاطرنشان كرد: صبح روز پنجشنبه آزمون ورود به حرفه مهندسان شامل رشته های عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری (نظارت) و آزمون حرفه‎ای كاردان‎های فنی ساختمان شامل كاردان معماری، كاردان عمران، كاردان تأسیسات برقی و كاردان نقشه‌برداری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در عصر روز پنجشنبه نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری ( اجرا) و عمران (اجرا) و صبح روز جمعه نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات) ، مکانیک ، برق و معماری طراحی برگزار می‌شود.

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان تصریح كرد: دفترچه سؤالات و پاسخنامه‎های آزمون شخصی‎سازی شده و آزمون برای تمامی رشته‎های امتحانی (بجز رشته معماری طراحی) بصورت تستی خواهد بود.

گفتنی است :آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی نیز در صبح روز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.