منابع صهیونیستی فاش کردند این رژیم از نرم افزار واتس اپ برای جاسوسی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد، رژیم صهیونیستی از نرم افزار واتس آپ بر روی گوشی های هوشمند برای جاسوسی استفاده می کند. 
 
بر اساس این گزارش، منابع صهیونیستی فاش کردند این رژیم از نرم افزار واتس اپ و صفحات شخصی پایگاه اجتماعی فیس بوک برای جاسوسی و شنود مکالمات فلسطینی ها استفاده می کند. 
 
 اعتراف صهیونیست ها:واتس‌اپ و فیسبوک برای جاسوسی است

ارتش رژیم صهیونیستی یگانی را برای جاسوسی و شنود از واتس اپ و فیس بوک تشکیل داده است و هویت کاربران فلسطینی و محل حضور آنان را شناسایی می کند. 
 
 
استفاده از کلماتی مانند تحریم، بیت المقدس یا تظاهرات باعث می شود شرکت های خصوصی که با ارتش رژیم صهیونیستی همکاری می کنند، کاربر را زیر نظر بگیرند. 
 
 
گفته می شود فیس بوک در سال 2014 با پرداخت شانزده میلیارد دلار، شرکت واتس آپ را خریداری کرد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
بهتر است بدانید بیشتر نرم افزار های ارتباط جمعی، صرفا جهت جاسوسی بوده (باقابلیت کنترل ) و صاحبان آن پس از آنالیز مکالمات مشترکین ، ضبط مکالمات آنها را با قیمت بالایی به سازمانهای جاسوسی که میشناسید، عرضه میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
کاشمرخبر
۰۸:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
بدون استثنا تمام گوشی های هوشمند اندروید و .. اطلاعات گوشی را به سرویس های گوگل ارسال می کند نمونه گوگل درایو هست که بر روی همه گوشی ها پیش فرض نصب هست و 15 گیگابایت اطلاعات در آن جای میگیرد بعضی از بازیها در حین بازی کردن ارسال اطلاعات دارند این تست شده است و خیلی از نرم افزار های دیگر و از مهمترین آنها وایبر و واتساب و ... میباشد کسی رایگان چیزی را در اختیار ما قرار نمی دهد آنهم اسرائیل که دشمن سرسخت ما ایرانیان است
Netherlands
رهگذر
۰۲:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
چیو جاسوسی کنند؟ اصلا بکنند چی گیرشون میاد خدا وکیلی؟ چه کار می تونند بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
غامض
۲۳:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اصلا اینترنت برای جاسوسی است . بهترین کار هم در این مورد ادرس غلط دادن است که گمراه شوند . مثلا در دل دشمن اسراییل و در اینترنت علاقهمند به کشور اسراییل و غیره
آخرین اخبار