نصب دوربین ثبت تخلف در تقاطع‌های سطح غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی 5 دوربین ثبت تخلف در تقاطع‌های سطح منطقه نصب شد.

ولی الله نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ساماندهی تابلوهای شهری در معابر غرب تهران اظهار کرد: طرح خط سفید با هدف اصلاح رفتارهای ترافیکی و بهبود وضعیت تردد در معابر در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: در این طرح ضمن اصلاح هندسی، اجرای خط سفید، اجرای خط ایست و کریدور عرضی عابر پیاده ، ساماندهی تابلوهای شهری انجام شد.

نجاتی در ادامه با تاکید بر طراحی تابلوهای جدید در منطقه غرب تهران تصریح کرد: نصب یک هزار عدد تابلوی انتظامی و 60 تابلو راهنمایی مسیر در معابر اصلی، تقاطع‌ها و میادین از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی تاکید کرد: همزمان با اجرای خط سفید و به منظور جلوگیری از سردرگمی شهروندان و راهنمایی آنها طی سال جاری تابلوهای راهنمایی مسیر  در این منطقه تکمیل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در پایان با اشاره به اجرای فاز دوم اقدامات زیر ساختی گفت: براساس برنامه زمانبندی شده مرحله دوم طرح در معابر جمع و پخش کننده اجرا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار