انجمن‌های ورزش‌های همگانی با وجود اینکه زیر مجموعه‌ فدراسیون ورزش‌های همگانی به شمار می‌آیند، از هر حمایتی بی بهره و این موضوع مانع پیشرفتشان شده است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های‌ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مسئولان انجمن‌های ورزشی معتقدند با اینکه تحت عنوان یکی از زیر مجموعه‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت کرده و به پیشرفت‌های چشمگیری هم رسیده‌اند، اما متاسفانه از حمایت و توجه مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی برخوردار نیستند و این انجمن‌های ورزشی را با هم مشکلاتشان به حال خود رها کرده‌اند.

حمایت نکردن مدیران ورزشی و جوانان و فدراسیون‌ ورزش‌های همگانی از انجمن‌های ورزشی بهانه‌ای شد تا گفتگویی با برخی از مسئولان این رشته‌ةای ورزشی داشته باشیم.

 رشته ورزشی برای تونیک، به دلیل بی مهری مسئولان در معرض فراموشی است.

مسئول انجمن ورزشی برای تونیک تصریح کرد: توجه نداشتن مدیران ورزشی به ورزشکاران این انجمن، آنها را ناامید کرده و در آینده اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد ممکن است این رشته‌ ورزشی به دست فراموشی سپرده شود.

پیشرفت ورزش بهکاپ‌، بدون حمایت بود

مسئول انجمن بهکاپ اظهار داشت: وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی از هیچ نظر ما را حمایت نکرده و بدون کمک مدیران زیادی برسیم.

 این موضوع سوالی را در ذهن ما ایجاد کرده که دلیل بی توجهی به انجمن‌های ورزش همگانی چیست و چه کسی مقصر است؟

پاسخ این سوال را با دکتر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش همگانی جویا شدیم، وی قاطعانه گفت بر خلاف نظر بیشتر انجمن‌های ورزشی، ما همه ساله بودجه کافی در اختیار آنها قرار داده و از هر نظر حمایتشان می‌کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار