یک شرکت بیوتکنولوژی فن‌آوری زیستی متعلق به شرکت گوگل می‌خواهد سر از راز جوانی و طول عمر در آورد.

در سال 2013 شرکتی با نام کالیکو  تاسیس شد و  هدفش این بود  که با استفاده از بیوتکنولوژی و با نگاهی به آینده زندگی میلیون‌ها نفر را بهتر کند.حالا شرکت کالیکو به همراه شرکت متخصصی که می تواند از طریق دی ان ای گذشته انسان ها را مشخص کند قرار است همکاری کند تا در پروژه تازه‌ای بر روی تاثیرات موروثی بر روی طول عمر تحقیق کنند.


گوگل به دنبال افزایش عمر کاربران

این شرکت از بزرگترین شرکت های خصوصی تحقیق و تفحص در زمینه ژن است،‌ در سال ۱۹۸۳ در ایالت یوتا در آمریکا تاسیس شد.آنها با گرفتن ۹۹ دلار به آدم‌ها می‌گویند که ریشه و تبار آنها به کجا می‌رسد. بعد از گذشته بیش از بیست سال از آغاز فعالیت این شرکت، حالا آنها داده‌های عظیمی از ژن‌های افراد مختلف در اقصی نقاط کره زمین دارند.

گوگل‌ نه تنها به میلیون‌ها مدل دی ان ای این شرکت دسترسی خواهد داشت بلکه قادر خواهد بود به شجره‌نامه مشتریان،‌ مکان تولد،‌ زمان و علت مرگ آنها و اجدادشان هم دسترسی داشته باشد.
 و حالا وقتی اگر شما به مجموعه‌ای از دی ان ای متعلق به افرادی که طول عمر زیادتری دارند دسترسی داشته باشید، می‌توانید با مطالعه آنها به راز این طول عمر پی ببرید. و حالا  با داشتن بیش از یک میلیون نمونه دی ان ای، اطلاعات داده‌ای کافی برای ساخت دارو‌هایی برای افزایش طول عمر وجود خواهد داشت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.