عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت عرصه هنر با شنیدن حال این روزهای احمدرضا اسعدی یادداشتی را برای ابراز همدردی با وی نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلوزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفتگویی که باشگاه خبرنگاران با احمدرضا اسعدیان انجام داد در محافل هنری و رسانه‌ای بازتاب گسترده‌ای داشت به طوری که تهیه کننده فیلم «فردا» اعلام کرد فروش فیلم خود را به این بازیگر پیشکسوت تقدیم خواهد کرد. همچنین عزت الله مهرآوران دیگر بازیگر پیشکسوت عرصه هنر با شنیدن این خبر یادداشتی را در اختیار ما قرار داد تا نسبت به این اتفاق همدردی خود را ابراز کند.

این درد را کجای دلم بذارم،،، استاد اسدی، بازیگری توانا، پرسواد، شیفته درکارش، اهل دل است و، ریاندارد، خودش است، دست تمنا برای بازیگری دراز نه کرده، نه میکند، دنیارا سه طلاقه، گذاشته است برای اهل قیل وقال،، بادلش خلوتی عارفانه دارد، وجانش را بقل کرده ازترس وسوسه دنیا، تا روانش از آرایش دل وانماند،،،،، این بزرگوار کتاب داری، هم میکند، قانع است، ولی، قاصب نیست، اولاد خلف عشق است، اگرچه یتیم اولیا هنراست، خودش، خودش را پدرداری میکند، نق نمی زند، صاحب منصب عشق است، دل باخته هنرش،،، نمی گویم کتاب فروشی شان ایشان نیست، اما میگویم، جا و جاه اش، جای دیگراست،،، آنجا که خدا و اولیا خدا به او نظر دارند،،، دلم بدرد آمد، برای کسی که بازی کرد و بازی درنیاورد،، مخلصانه. دردلم برایش احترام قایلم، سر فرود میاورم و دست اش رامی بوسم،،،،،،.

ارادتمند،، عین.مهرآوران



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.