وزیر کشور در پست اینستاگرامی خود خواستار بررسی دقیق حادثه قتل در اردبیل شدند و از مردم هم دعوت كردند تا نتايج را تنها از رسانه هاي معتبر دنبال كنند و نگذارند كه شايعه هاي فضاي مجازي بر رويشان تاثير گذار باشد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود، به قتل دکتر اصغر پیرزاده، پزشک سرشناس اردبیلی واکنش نشان داد.

وزیر کشور در صفحه اش نوشت:

بسمه تعالی
حادثه ناگوار به وقوع پیوسته در اردبیل ضمن ایجاد تاثر و تالم دربین هموطنان، بار دیگر ضرورت التزام به رعایت قانون و پرهیز از خشونت برای ایجاد امنیت روانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد. به منظور تثبیت نظم و اعمال صحیح و صریح مقررات و ضوابط قانونی مرتبط و حفظ آرامش و اطمینان هموطنان، لازم است شورای تامین استان در سریع ترین زمان ممکن برای بررسی ابعاد مختلف حادثه و ارائه گزارش آن به مراجع ذیصلاح و مردم شریف تشکیل جلسه دهد.



به هموطنان عزیزم نیز توصیه می کنم به فضای غیر واقعی شکل گرفته در برخی رسانه های غیر رسمی و مجازی توجه نکرده و آخرین نتایج بررسی ها را صرفا از مراجع رسمی و قانونی پیگیر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیمار سرطانی اردبیل
۱۹:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
باسلام لطفا جهت تامین پزشک متخصص جانشین مرحوم دکتر پیرزاده برای جلوگیری ازتعطیلی بخش هماتو بیمارستان امام خمینی اردبیل وآواره شدن بیماران سرطانی دراستانهای همجوار با متحمل شدن هزینه اضافی بیماران زودتر عنایت بفرمایید.
آخرین اخبار