سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه ما این است روز به روز بهتر از روز قبل باشیم و همین طور رضایت هوادارانمان را جلب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو ایوانکوویچ در خصوص حضور کریم باقری در اردوی پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: وی به خاطر مساله شخصی به ترکیه نیامدند. باقری خیلی به ما کمک کرده است و حضورش خیلی موثر بوده و با من و تیم هیچ مشکلی ندارد. او در تمرینات حضور پیدا خواهم کرد و خیلی خیلی متاسفم اگر نتواند با ما کار کند.

وی درباره شعبانی، دروازه بان پرسپولیس عنوان کرد: در این باره فردا تصمیم گیری خواهیم کرد و رای قطعی را فردا می دهیم. سوشا و قدیمی پور در تیم حضور دارند و در خصوص دروازه بان بعدی تیم فردا تصمیم گیری خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که شرایط جسمانی و بدنی تیم در چه وضعیتی قرار دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه همه بازیکنان همزمان تمرینات بدنسازی و آماده سازی را شروع نکردند و بیشترین تعداد بازیکن ها 20 روز پیش به ما ملحق شدند. حیدریه و مسلمان در ترکیه به ما ملحق شدند و بنابراین سطح آمادگی بچه ها با هم متفاوت است و این تفاوت آمادگی جسمی آنها فعلا ادامه خواهد داشت.آن چیزی که من واقعا راضی و خوشحال هستم این است که بازیکنان ارزشمندی داریم که دوست دارند کار کنند. از مسن ترین بازیکن بنگر که در روز اول در تمرین حضور داشته و حتی یک تمرین را غیبت نکرده تا جوان ترین بازیکن. کمندانی و این نشان خوشبختی ماست. من نمی توانم نحوه مثبت همکاری را توصیف کنم . فشارهایی که به آنها آمده و سه بازی کردند خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیامده است. به همین خاطر من یک تشکر و قدردانی از بازیکنان دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درخواست برخی باشگاه ها برای تعویق لیگ تصریح کرد: این در حیطه کاری من نیست که بخواهم نظر بدهم. ما خودمان را با هر شرایطی هماهنگ خواهیم کرد. باز هم می گویم ما کاری به این مسائل نداریم و به کار خودمان ادامه می دهیم و اصلا در کارمان کم نمی گذاریم. وظیفه ما این است روز به روز بهتر از روز قبل باشیم و همین طور رضایت هوادارانمان را جلب کنیم.

برانکو درباره اومانیا اذعان داشت: من انتظار دارم اومانیا فردا در تمرین حاضر باشد. باید با او صحبت کنم و ببینم وضعیتش چطور است و پروسه تمریناتش به چه شکل است. طبیعی است چنین مشکلاتی وجود دارد. مطمئنم 10،15 روزی تمرین نداشته است اما تلاشمان این است زودتر وی به تیم ملحق شود.


انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار