استاد حوزه و دانشگاه گفت: ویژگی‌های مهمی در زمانه ما وجود دارد که در هیچ زمان تاریخ به چشم نخورده است که به همین دلیل زمانه ما آخرالزمان نامیده می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت الاسلام پناهیان، افزود: مردم تکریم والایی نسبت به شهدای گرانقدر دارند که نمونه آن تشییع شهدای غواص است.

وی با بیان این که کسانی که عزیزان ما را به شهادت می رسانند به سرعت رسوا و منفور می شوند که در طول تاریخ این گونه نبوده است، تصریح کرد: قاتلان شهدای ما در دوران دفاع مقدس نه تنها در کنار صدام این قدر ذلیل شده و آمریکا و اسراییل منفور شدند بلکه کمک کنندگان آن ها مورد نفرت بین المللی هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت : در تاریخ هیچ زمان این گونه نبوده است که سران جبهه باطل به سرعت منفور و منکوب قرار گرفته و نباید در برابر فتنه های آخرالزمان ناراحت شویم که به سرعت سبب نابودی جبهه باطل می شود و نمونه بارز آن در منطقه است.

حجت الاسلام پناهیان افزود: اتحاد عجیب مظلومان و مؤمنان جهان بشریت و دلدادگی آن ها نسبت به هم وجود دارد که یک نمونه آن جریان پذیرایی مردم عراق در ایام اربعین حسینی است و مردم فداکاری بسیاری دارند.

وی با تاکید بر این که دشمنان اسلام در اوج حماقت در تاریخ قرار داشته که هیچ زمان مانند امروز نبوده است، تصریح کرد: وقتی سران استکبار به پدیده تکفیری می رسند نفرت عمومی را برای خود تحریک کرده و اتحاد عمومی بین مذاهب و ادیان ایجاد شده که نشانگر حماقت استکبار است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمن ما هیچ وقت این قدر احمق نبوده است، گفت احمق تر از همه جنایات آل سعود بود که در یمن انجام شده و این اقدامات منجر به این شد تا مردم کشور یمن با هم متحد شوند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به این که جبهه استکبار به آخر خط رسیده است، افزود: این جبهه راهی ندارد و هر جا به جبهه حق دشمنی می کند به ضرر آن ها تمام می شود.

بگفته وی جبهه حق در اوج وحدت و عزت قرار داشته که جبهه باطل در نقطه مقابل آن است که هیچ وقت در تاریخ چنین امری وجود ندارد و دشمنان ما دیگر نمی دانند باید چه کاری کرده و نابودی شان را به چشم خود می بینند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.