یزد؛

10 مرداد آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره انارستان زخم

دبیرعلمی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد در فراخوان این جشنواره گفت: با توجه به محدودیت زمان و برگزاری این جشنواره در هفته دفاع مقدس، این فرصت غیر قابل تمدید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عالیه مهرابی دبیرعلمی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد گفت:شاعران  تا 10 مرداد ماه فرصت دارند تا آثارشان را از طریق رایانامهANARESTANEZAKHM@GMAIL.COM به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند .

مهرابی همچنین به موضوعات جشنواره اشاره کرد وافزود:شعر دفاع مقدس شامل تمام جلوه های فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه ی هشت سال دفاع مقدس است ،دفاع مقدس در آیینه ی عاشورا و پل زدن بین حادثه ی عاشورا و هشت سال دفاع مقدس پرداختن به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس ،پرداختن به موضوع مقاومت ملل و بیداری اسلامی، مقاومت فلسطین، استکبار ستیزی، مقاومت مردم یمن و جنگ نرم اعلام کرد.

دبیرعلمی ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد:در مراسم اختتامیه این جشنواره از کتاب آثار شاعران، رونمایی خواهد شد و آثار برتر درمراسم اختتامیه تجلیل و تقدیر خواهند شد و برای برگزیدگان در هر بخش جوایزی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.