مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت گفت: حضور گردشگران خارجی بهترین راه برای راستی آزمایی و مقابله با تبلیغات گسترده دشمن علیه اسلام و ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید غریب رضا با بیان اینکه ایران هراسی و شیعه و اسلام هراسی از جمله سیاه نمایی های غرب و رسانه های غربی است، افزود: آنها تلاش می کنند این موضوعات را در بین جوانان رواج داده و ذهن آنها تغییر دهند.

وی تصریح کرد: بسیاری از چیزهایی که رسانه های غربی در مورد شیعه، اسلام و ایران مطرح می کنند دروغ و سیاه نمایی و خیانت به اندیشه ها است که با ارتباط با آن ها می توان چهره واقعی اسلام را به آنها نشان بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمید غریب رضا ادامه داد: رسانه های غربی تلاش می کنند که از الگوگیری فعالان فرهنگی جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت افزود: تعدادی از اعضای تشکل های بین الماللی در سفر به ایران تصورشان با آنچه که اینجا و از نزدیک مشاهده کردند بسیار متفاوت بود.

حجت الاسلام غریب رضا اشاره کرد: مردم سرمایه های اجتماعی هستند، باید قدراین سرمایه ها را بدانیم و با مدیریت و برنامه ریزی و با اتکا به نیروهای مردمی در عرصه های مختلف بین المللی فعالیت کنیم.

وی به رفتار رسانه های غربی نسبت به ایران بعد از مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: برخی رسانه های غربی با کاهش هجمه های خود علیه ایران درصدد ارتباط با نظام جمهوری اسلامی هستند که باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سیاست مبارزه با استکبار، نباید نسبت به این نرمش رسانه های غربی دل خوش کرد .

مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت تصریح کرد: از راهکارهای که ما را در این زمینه موفق خواهد کرد ارتباط با تشکل های مردمی دیگر کشورها و همچنین ایجاد یک ارتباط مستمر با بهره گیری از فضای مجازی ، فراگیریی زبان و مخاطب شناسی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.