یک بانوی مسیحی اهل جمهوری چک پس از ماه‌ها تحقيق و مطالعه در حرم مطهر رضوي به دین مبین اسلام گروید و شهادتین را بر زبان جاری كرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ كاترينا شولدوا بانوي مسیحی پس از ماه ها تحقيق و مطالعه و چندين جلسه گفتگو با كارشناسان پاسخگويي به سئوالات ديني حرم مطهر رضوي و اخذ پاسخ‌های مناسب برای شبهات خود در جوار بارگاه منور رضوي پس از اداي شهادتین به دین مبین اسلام گروید و مذهب حقه تشيع را براي خود برگزيد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هنگام سفر به كشور تركيه با شنیدن اذان بسيار منقلب شده است، گفت: در آن لحظه حس عجیبی در من بوجود آمد و ناخواسته كلمات را ادا مي‌كردم بدون آنكه معاني آن را درك كنم.

وي گفت: پس از بازگشت به كشورم به مطالعه دین اسلام پرداختم و درباره اين صوت دلنشين تحقيق و نسبت به دين اسلام شناخت پيدا كردم و سرانجام این دین را به عنوان کامل‌ترین دین پذیرفتم و پاسخ سئوالاتم را در اين دین یافتم.

اين بانوي مسلمان شده كه پس از اسلام آوردن نام زهرا را براي خود برگزيد افزود: من براي اینکه مسلمان شوم قرآن و نهج‌البلاغه را بسيار مطالعه كردم و از سايت‌هاي اسلامي كمك گرفتم.

وي از اینکه توفیق حضور در فضای ملکوتی حرم امام رضا(ع) را به دست آورده، ابراز خرسندي كرده و گفت: من نمی توانم آن چیزی که در باره دین اسلام در قلبم است بیان کنم اما با تشرف به دین اسلام و مسلمان شدن دوباره احیا شدم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.