علی سلیمانی،‌ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مجری برنامه «عصر خانواده» به تهیه كنندگی محمدجواد عبدالرحمانی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبكه دو،‌ «عصر خانواده» از شنبه،‌ 3 مرداد با ساختارى متفاوت و اجراى على سلیمانی در کنداکتور پخش این شبكه قرار خواهد گرفت.

سلیمانی كه بسیاری او را با بازی در فیلم هایی مانند «سفر به چزابه» ساخته زنده یاد رسول ملاقلی پور،  «سگ کشی» اثر بهرام بیضایی، «بى پولى» حمید نعمت الله و سریال مناسبتی« سقوط یک فرشته» به خاطر می آورند،‌ از امروز سكان اجرای برنامه «عصر خانواده» را به دست می گیرد تا با میهمانان مختلف درباره موضوعات مبتلابه خانواده های امروز گفتگو كند.  

«عصر خانواده» به ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی و بررسی مسائل مربوط به  خانواده های ایرانی مى پردازد.

این برنامه كه به بهانه فصل تابستان با تغییرات چشمگیری در بخش ساختار و محتوا پخش می شود، آیتم های تازه‌ای تدارک دیده که از آن‌ها می‌توان به «خاطرات هزاره سوم»، «پله برقی» و «گردشگری»  نام برد.

«خاطرات هزاره سوم» نگاهی آسیب شناسانه به معضلات زندگی خانواده هاى امروزی دارد و سعی می كند راهكارهای عملی برای مواجه با این دست مسائل ارائه كند؛ «عصر خانواده» در آیتم «پله برقی» با شهروندان همراه می شود و نظر مردم عادی را درباره موضوعات مهم روز در حوزه های مختلف اجتماعی و محیط زیست مورد پرسش قرار می دهد.  

این برنامه تركیبی در مستند كوتاهی خانواده های ایرانی را با خود به شهرهای مختلف می برد تا آنها را با زبان آداب و رسوم اقوام مختلف و همچنین جاذبههای گردشگری كشور چهار فصل ایران آشنا كند.

محمد گائینی كارشناس گردشگری و همسرش در هر قسمت از این برنامه تركیبی به یكی از استان های كشور سفر می كنند تا نقاط جذاب و دیده نشده ایران را پیش چشم مخاطبان تلویزیون به تصویر بكشند. 

«عصر خانواده» کاری از گروه كاری از گروه خانواده و فرهنگ شبكه دو است كه شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 16:15روی آنتن تلویزیون می رود.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار